Friday, February 11, 2011

restoran gong datok

restoran ini terletak di daerah kuala terengganu.bertempat di gong datok.gong datok ni terletak lebih kurang 4 minit perjalanan dari UMT.restoran ini dilengkapi dengan kemudahan jalur lebar secara percuma.ceh bahase tak boleh blah je kan.senang cakap ada wifi percuma.dan restoran ini ade kemudahan tandas.ni pun nak kena cakap ke?haha

ape yang best restoran ni?mesti lah makanan nye.ape yang menarik adalah barisan roti2 canai yang tersedia di sini.antarenye adalah roti tisu, roti tampal, roti pisang, roti bom, dan pelbagai lagi.godek2 gambar tiada pula gambar roti2 berkenaan dalam simpanan.maaf ye pembace sekalian.=_=" tapi saya jamin roti2 yang ada kat kedai ni memang sedaplah..

lagi2..
restoran ni ade chim chum.ape tu chim chum? dia macam yang berupa dalam gambar tu.di atasnye adalah ruang untuk membakar daging, ayam dan juga sotong yang diberikan. disekeliling pula ruang untuk merebus sayur sayuran seperti kangkung dan juga lain2.rebus didalam sup.supnya pun sedap juga.harganye pun berbaloi.hanya rm18 untuk 1set.boleh diberi makan untuk 5-6 mulut. bahan2 nye juga boleh di topup kalau mahu.:) see the picture k..
sayur sayur nya..

daging dagingnya

ayam+sotong+daging

fishball, fish cake..

sedang dimasak

menyelerakan x?

sedap.x tipu punya

oh x lupa restoran ni juga ada nasi goreng nya tersendiri iaitu nasi goreng gong datok..:)

No comments: